ציוד לבניית ציפורניים

ציוד לבניית ציפורניים

דריסת הרגל הראשונה בעולם בניית הציפורניים דורשת התקדמות בשני צירים מקבילים – לימוד המקצוע בקורס איכותי ומקצועי, ורכישת ציוד לבניית ציפורניים איתו תוכל לבצע את מלאכת הבנייה. לכל אחת יש את רשימת הציוד שלה, אשר משתנה לפי שיטת הבנייה הנבחרת, כך שהיא מורכבת על פי הכלים שנחוצים לה עבור כל אחד מהשלבים בשיטה. אם לדוגמא השיטה הנבחרת היא בניית ציפורניים בג’ל, רשימת הציוד תורכב בין היתר ממנורת ייבוש, דוחף עור, פדים, אלכוהול, צבתית, מברשת לניקוי אבק וכו’. לרוב מקבלים את רשימת הציוד לבניית ציפורניים עם תום הלימודים בקורס, יחד עם טיפים נוספים וסודות המקצוע.

כיצד לבחור ציוד מקצועי?

כל מי שמתכננת לבחור בבניית ציפורניים כמקצוע, אמונה על הענקת שירות מקצועי ובלתי מתפשר עבור קהל לקוחותיה. בעיני הלקוחות, שירות טוב נאמד בעיקר על פי הידע המקצועי שרכשה לה בונת הציפורניים, על המיומנויות והיכולות שלה וכן על איכות הציוד שבו היא משתמשת לשם תהליך בניית הציפורניים. לכן, כאשר פונים לרכוש את הציוד הנדרש, צריך לחפש אחר הציוד המקצועי ביותר, ולא בהכרח  אחר זה שיהיה הכי זול ומשתלם. ככל שמשקיעים יותר במוצרים איכותיים, כך הלקוחות שבעי רצון ונפח העבודה גדל.

הבחירה בציוד מקצועי צריכה להיעשות לאחר שחקרתם מספר חברות מקצועיות, אספתם מידע אודות החומרים והציוד שעומד לרשותם והשוויתם ביניהם. ישנם הבדלים בין המוצרים של החברות השונות, שכן לכל אחד תכונות אחרות וחומרי גלם שונים, ולכן חשוב לגלות מהו הטוב והמתאים ביותר עוד טרם הרכישה.

רשימת ציוד לבניית ציפורניים

כדי להגיע לתוצאות אידיאליות, חשוב להשתמש במספר כלים וחומרים בסיסיים:

מנורת ייבוש

כאשר רוכשים מנורת ייבוש, צריך לוודא שהיא נחשבת לאיכותית ובטוחה לשימוש, ושאושרה על ידי מכון התקנים. מנורת הייבוש, כשמה כן היא, מסייעת בהגעה למצב של ייבוש מלא של הציפורן.

תאורת שולחן

על השולחן שמשמש לבניית הציפורניים, יש להניח תאורת שולחן. הבחירה המובנת מאליה היא נורה מסוג לד, משום שהיא מאפשרת פיזור אחיד של התאורה על חלקים בשולחן העבודה.

ערכת כלים למניקור

ערכת הכלים למניקור כוללת צבתית, דוחף עור, פצירות, מברשת לניקוי האבק, נוזל להסרת ג’ל, מנטרל, נייר כסף, דפי ניגוב ופדים מנטרלים.

הקשבה לצרכים שלך ושל הלקוח

אף על פי שציינו שבמרבית המקרים אפשר לקבל רשימה ייעודית של ציוד לבניית ציפורניים, לפעמים יש ציוד נלווה שלמדים עליו תוך כדי עבודה. למשל, אי אפשר באמת לעסוק בבניית ציפורניים ללא ציוד משרדי כמו שולחן או כיסא, משום שאלו הם תשתיות בסיסיות שנחוצות לקיום העבודה. כמו כן, רוח הטרנדים מעלה פעמים רבות צורך בדברים שלא כלולים ברשימת הציוד הסטנדרטית. אם לבונת הציפורניים חשוב ליישר קו עם הטרנד ולספק לקהל לקוחותיה את מבוקשן, היא תצטרך להוסיף פריטים לרשימה כדי להוציא אותן שבעות רצון.

מגוון רחב של צבעי לק לבניית ציפורניים

עבודת המניקור, כפי שכבר הבנו, היא חשובה והכרחית משום שהיא הבסיס לציפורן אסתטית ואיכותית. לאחר שמבצעים את כל מלאכת המניקור, מגיע שלב בחירת הצבע. היום יש מקום למגוון רחב של רעיונות, צבעים, צורות וסגנונות, וככל שיש לבונת הציפורניים יותר מבחר, כך היא יכולה לקלוע לטעמן של יותר ויותר לקוחות. לכן, חשוב להכניס לרשימת הציוד צבעים שונים של לק. כדי שיהיה מבחר הולם, אולם לצד זאת עדיין להישאר ממוקדים, כדאי לנסות ולהבין מהם הצבעים הפופולריים והנפוצים ביותר, ולהצטייד בהם. גם כאן לטרנדים יש השפעה ניכרת, וחשוב לשים לב אליהם.