ציפורניים מטופחות – כרטיס הביקור של היד שלך

כסיסת ציפורניים

אבקת אקריל לכסיסת ציפורניים

כסיסת ציפורניים

ישנן נשים שכוססות את הציפורניים שלהן ולמרות שישנן דרכים רבות להפסקת הכסיסה הן לא תמיד מצליחות להפסיק. כסיסת הציפורניים יכולה להגיע עד כדי דם כאשר כוססים את הציפורן עמוק. כמו כן, הכסיסה היא לא רק של הציפורן עצמה אלא גם של העור סביב הציפורן דבר היצור מראה מאד מכוער של היד והאצבעות בפרט.

 

מבנה הציפורן

ישנן נשים בעלות מבנה ציפורניים אשר מקשה מאד על הארכת הציפורן באופן טבעי לעיתים מבנה הציפורן הוא מאד קצר ואז החלק הורוד הוא מאד קצר והחלק של הציפורן שצומח הוא לבן וחסר פרופורציות. לעיתים המבנה הוא רחב והציפורן שצומחת תהיה בעלת מראה פראי ולא מסודר. במקרים אחרים הציפורן תהיה מאד חלשה ותשבר לעיתים קרובות ובנוסף ישנן ציפורניים אשר מתפצלות וגם המראה הזה אינו מחמיא במיוחד ליד נשית.

אבקת אקריל

טיפוח וסידור הציפורניים

בכדי להאריך ציפורניים ולשמור על יד אסתטית ויפה, יש לטפח באופן קבע את הציפורניים. ישנן נשים שאין להן הסבלנות או הזמן לעסוק בטיפוח זה המצריך גזירה ושיוף של הציפורניים, סידור העור מסביב, מריחת לק בגוון יפה או אפילו סתם גוון שקוף לקבלת ברק. מה בכל זאת ניתן לעשות בכדי לקבל את מראה היד המטופח והנחשק?

פתרונות הקיימים היום בשוק

קיימים בשוק הציפורניים פתרונות רבים ומגוונים. נרחיב מעט על השיטות הקיימות:

  • הדבקת ציפורניים – בכדי להדביק ציפורניים באופן שלא ישברו או שהדבק יתקלף במהירות יש להכין את ציפורן הפלסטיק מראש באורך הרצוי, מומלץ גם לשייף ולסדר אותה לפני ההדבקה של הציפורן המלאכותית על בסיס הציפורן האמיתית בכדי למנוע שבירה של הציפורן או נפילה שלה. לאחר מכן חשוב לשייף את הבסיס הורוד של הציפורן ועליו למרוח את הדבק. מיד לאחר מכן יש להניח את הציפורן המלאכותית וללחוץ כמה שניות בכדי לקבע אותה במקום כדי שהיא לא תיפול. לאחר מכן, תוכלו לבחור באיזה גוון של לק שאתן אוהבות ולהשלים את המראה של הציפורן ליד מטופחת ויפה.
  • בנייה עם מכחול באקריל – בשיטה זו משלבים את האבקה ביחד עם נוזל אשר מה יוצרים כדורים קטנים שאותן מניחים על בסיס הציפורן ו”מועכים” בעדינות הכדור נראה כאילו הוא מתמוסס וכך בעצם בונים את הציפורן.
  • בנייה בג’ל – אם יש לכן ציפורניים אשר הספיקו לצמוח לאורך מסוים ואתן רוצות שהן יארכו עוד ולא ישברו, תוכלו לעשות בניית ציפורניים בג’ל – הג’ל לק הוא עמיד וקשיח ולאחר המריחה שלו על הציפורניים מייבשים אותו באמצעות מכשיר עם קרני אולטרה סגול.
  • טבילה עם אבקת אקריל – בכדי לבנות את הציפורניים בשיטה זו יש קודם כל להדביק ציפורניים מלאכותיות על גבי הציפורניים האמיתיות ורק לאחר מכן מורחים אותן בדבק ציפורניים. לאחר מריחת הדבק טובלים את הציפורן בעדינות בתוך אבקת אקריל, את שאריות האבקה מורידים בעדינות ואז מורחים שוב דבק ושוב טובלים. ניתן לחזור על הפעולה הזו מספר פעמים בכדי ליצור ציפורן חזקה.
  • בנייה משולבת – בנייה בה משלבים את אבקת האריק והדבק אך בסיומה שמים על הציפורן נוזל אקריל לגימור וחיזוק הציפורן
  • טבילה משולבת עם ג’ל – זהה לשיטת הטבילה עם אבקת אקריל רק שבסיום הבנייה מורחים שכבת ג’ל לק על הציפורן ומייבשים במכשיר עם קרני אולטרה סגול.
אבקת אקריל