חומרים איכותיים מגדילים קהל לקוחות ושומרים עליו

חומרים איכותיים מגדילים קהל לקוחות ושומרים עליו

כיום בעולם בו הכל נגיש וזמין וניתן למצוא כל דבר במהירות וביעילות. בכדי לשמור על קהל לקוחות שישאר נאמן לעסק שלך, חשוב מאד לספק ללקוח חומרים איכותיים. בעלי עסקים מתחום הציפורניים, קוסמטיקה, אסתטיקה ועוד נמצאים בתחרות מתמדת על ידי שוק רווי, לכן החשיבות של חומרים איכותיים היא גדולה מתמיד.

מוניטין טוב הוא הכל

כידוע לכל מי שעובד בתחום האסתטיקה, כשהלקוחות מרוצים הם יספרו על נותני השירות הללו לחברים ובני משפחה ויפנו גם אותם אל אותו בעל עסק, קוסמטיקאית, מאפרת והרשימה עוד ארוכה. בשביל ליצור קהל לקוחות אשר ילווה אתכם לאורך שנים בשוק תחרותי כמו זה של היום וגם ימליץ ויקדם אתכם, עליכם לספק את הסחורה. עליכם לדאוג להחזיק ברשותכם את המוצרים הטובים והאיכותיים הקיימים בשוק, כך תוכלו להבטיח את מקומכם אצל הלקוחות שלכם והעסק שלכם יגדל ויגדל.

אילו מוצרים הם חובה?

למשל, בתחום בניית הציפורניים ישנם מספר מוצרי חובה שיהיו ברשותך, בניהם:

·         מכונת שיוף איכותית בעלת מספר רמות של מהירות, להגדלת היעילות בשיוף הציפורן וחיסכון בזמנך ובזמנם של הלקוחות שלך.

·         ראשי שיוף – ראשים בגדלים שונים לשיוף ציפורן מיטבי.

·         ציפורניים מלאכותיות – מומלץ להחזיק את שני הגוונים – לבן ושקוף.

·         ספריי נגד פטריות – מוצר חובה לפני תחילת עבודה עם לקוחות.

·         אבקת אקריל ודבק ציפורניים / מכחולים

·         מספרי גזיזה, פצירות וקוביית שיוף

·         לקים במגוון צבעים רחב

·         לק ג’ל במגוון צבעים רחב – מומלץ מבית לילה מילאנו אשר איכותו של מוצר זה היא גבוהה ביותר

מכונת ייבוש עם קרני אולטרה סגול
 

איפור, שיער וציפורניים

השילוש הזה הוא השילוש הקדוש אצל נשים רבות, נשים אשר מקפידות יותר על המראה החיצוני שלהן דואגות תמיד שהאיפור, שיער וציפורניים שלהן יהיו מסודרות ושהכל יהיה מונח במקומו. חשיבותו של איפור איכותי היא גדולה מאד, מוצר איכותי יעשה את כל ההבדל בין מייקאפ נמרח לעמיד, מסקרה נוזלת או עמידה, פודרה שמעלימה את הברק או סתם מלכלכת את הפנים והרשימה עוד ארוכה. הדבר תקף גם לגבי שיער, יש ימים בהם השיער שלנו עומד בצורה מושלמת ואיתו גם הביטחון העצמי שלנו. אך בימים בהם השיער נראה נורא, אי אפשר לסדר אותו, הצבע דהה או מבצבצות שיערות שיבה לבנות כל מצב הרוח משתנה מיד. גם שימוש בתכשירי שיער איכותיים יעשה את ההבדל בין שיער מושלם ליציאה מהבית לבין קרב על כל שערה ושערה. אחרונות חביבות הן הציפורנים, יד נשית יפה היא יד מטופחת ומסודרת בה הציפורניים מסודרות, מרוחות בלק מבריק ושלם. לקים שאינם איכותיים מתקלפים במהרה ומקלקלים את כל נראות היד, גם כאן חשוב להשתמש במוצרים איכותיים כמו הלק ג’ל של לילה מילאנו.

לק ג’ל לשמירת הציפורניים שלך

לילה מילאנו

אם גם את אוהבת ציפורניים ארוכות ואת רוצה לשמור ולהגן עליהן, לק ג’ל של חברת לילה מילאנו הוא הפתרון המושלם בשבילך. נשים רבות מצליחות להאריך את הציפורניים שלהן אך לא לזמן ארוך. לפעמים זה משום שהציפורניים נתלשות או נשברות, לפעמים זה משום שהציפורניים מתפצלות, לפעמים זה משום שהידיים נמצאות רוב היום במים והן ממש חלשות ועוד מגוון סיבות נוספות. אם את רוצה להישאר עם הציפורניים שלך ורק לחזק אותן, לק ג’ל יחזק אותן עבורך בקלות ובמהירות. היתרון של הלק ג’ל בניגוד ללק הרגיל הוא שהוא מאד חזק וקשיח. את הלק ג’ל ניתן לייבש אך ורק במכונת ייבוש מיוחדת אשר בה יש קרני אולטרה סגול. משום שהלק חזק וקשיח הוא לא מתקלף, הציפורן לא נשברת והוא שומר עליה בשלמותה.

לילה מליאנו