מכונת שיוף לציפורניים

מכונת שיוף לציפורניים

ציפורניים מטופחות ויפות יעידו על מעמד ויעשו רושם רב על הסביבה. יש מעט נשים שהטבע בירך אותן בציפורניים חזקות ויפות. בדרך כלל לציפורניים שלנו תהייה נטייה להיסדק ולהישבר וזה עוד בטרם הזכרנו את הנטייה שקיימת אצל אנשים מסוימים, שהיא “כסיסת ציפורניים”, תופעה שפוגעת בציפורן ולא מאפשרת לה לצמוח כראוי.
 
על מנת שכל אישה תוכל ליהנות מציפורניים נשיות, ארוכות, חלקות ואיתנות, הגיחה לעולמינו – אומנות בניית הציפורניים. בניית ציפורניים היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשיפור מראה הידיים והציפורניים, אומנות זו תתאים לכל אישה אשר חפצה בכך.
 
בניית ציפורניים הוא תהליך שמטרתו ליצור ציפורניים מלאכותיות שתיראנה הכי טבעיות שניתן, באמצעות כל אותן שיטות בנייה שקיימות היום כשלכל אחת תתאים שיטה אחרת.
במאמר שלפניכם נפרוס את כל השיטות הקיימות לבניית ציפורניים.
 

מהן השיטות הקיימות לבניית ציפורנים?

תבניות – אחת השיטות הנפוצות כיום היא שיטת התבניות, בשיטה הזו תיצמד לציפורן
תבנית עשויה מתכת או סיליקון או כל חומר חד פעמי. השיטה יכולה להתבצע רק על ידי
מטפלת מומחית ומקצועית שעברה הסמכה בתחום.
 
אקריל – השיטה הקלאסית והראשונה שפותחה לבניית ציפורניים.
שיטה זו מקורה מרפואת השיניים ומעולם האופטיקה. באמצעות חומר האקרילי, שהוא חומר לציפוי, נהוג לצפות שיניים ושתלים וכן עדשות של משקפיים, לכן מדובר גם בחומר שהוא אמין ובטיחותי מאוד לשימוש.
 
טבילה – שיטה זו פותחה בעקבות שיטת האקריל, כתחליף למריחה של האקריל מורחים את הציפורן בדבק ורק לאחר מכן טובלים את הציפורניים בחומר האקרילי.
 
ג’ל – מדובר בשיטה מודרנית וחדשנית שנחשבת לשיטה ירוקה וידידותית לסביבה. השיטה נעשית על ידי מריחה של ג’ל במספר שכבות שמהוות ציפוי לציפורניים הטבעיות. לאחר המריחה, מייבשים את הציפורן תחת מנורה ייחודית שיש לה אור אולטרה סגול, שהוא שמעניק לציפורניים את היציבות, העמידות והחוזקה.

איך מתבצע טיפול לבניית ציפורניים?

במידה ואתן מעוניינות לבצע בניית ציפורניים, יש לזכור שטיפול זה ידרוש לעיתים טיפול נוסף לאחר מספר של שבועות, זאת על מנת להצליח לשמור על המראה היפה והנקי של הציפורן הבנויה מבלי שיהיה ניתן לזהות את צמיחתה המחודשת של הציפורן הטבעית.
 
 
בטרם כל טיפול של בניית ציפורניים חשוב מאוד לזכור לחטא בחומר חיטוי את הציפורן ואת האזור של העור סביב הציפורן. גם טכנאית הציפורניים תחטא את ידיה בין טיפול לטיפול. לאחר מכן חשוב להכין את הציפורן לבנייה, על ידי שיוף על מנת שהיא תהיה שטוחה ואחידה לקראת הבנייה ורק אחר כך נתחיל בתהליך בניית הציפורן, בהתאם לשיטה שבחרנו. בתום התהליך צריך לאטום את החומר אתו בחרנו לבנות את הציפורניים ולשייף את הציפורניים שאליהן הוצמד החומר כדי להגיע למשטח חלק, זאת ניתן לעשות באמצעות מכונת שיוף לציפורניים או כל כלי אחר שאתו עושה שימוש טכנאית הציפורניים.
מכונה לשיוף ציפורניים

השיטה הבריאה ביותר

על אף שקיימות מספר שיטות ולעיתים תגיעו למסקנה ששיטה אחת טובה יותר מהשנייה, יש לדעת שעד לפני כמה שנים רוב החומרים בהם נעשה שימוש בתהליך בניית ציפורניים היה מטקרילט, אך עם הזמן מצאו כי חומר זה עלול ליצור תגובה אלרגית קשה אצל נשים מסוימות שבאה לידי ביטוי בגירוד קשה ויובש שיכל להתפשט לכל מיני אזורים בגוף. היו אף מקרים שזה פגע בבריאות האישה בצורה קיצונית יותר. לכן חשוב לוודא ולהתריע אם אתן אלרגיות לחומר מסוים ובאופן כללי להעדיף בשיטה לבניית הציפורניים שהיא באמצעות ג’ל או על ידי טבילה, שיטות שאינן מכילות חומר מטקלריט, או כל חומר אלרגני אחר שאינו בריא.